27/2/12

Avui neix Anònim X i el clip de Barney

Després d’una gestació d’uns quants mesos avui ha sortit a la llum pública definitivament el nostre segon disc, Anònim X. Ja el podeu adquirir en format físic i digital. També el podeu escoltar per les plataformes online com l’Spotify. Aquí podeu veure la notícia que ha publicat Picap amb tots els enllaços disponibles sobre com adquirir/escoltar el disc.
Per tal de celebrar-ho, durant el cap de setmana ha sortit a la llum el vídeo del primer single #Barney. Us el deixem a continuació. Esperem que us agradi tant com a nosaltres.



Stay tuned!

4 comentaris:

  1. Hola! podríais publicar la letra? esque no la encuentro por ningún lado y quiero saber qué dice mejor!!
    Un abrazo!!

    ResponElimina
  2. penso que ` pienso que
    no val res no vale nada
    infinit infinito
    tot és normal todo es normal

    cada cop que et sento cada vez que te siento
    imagino que és més clar imagino que es mas claro
    hi ha més llum hay mas luz

    les boires s´aixequen las nieblas se levantan
    es confonen els colors se confunden los colores
    de la nit de la noche

    se m´embruten els mitjons se me ensucian los calcetines
    no vull tornar no quiero volver
    jo no vull dur pantalons yo no quiero llevar pantalones
    perquè és banal porque es banal

    se m´afluixen els cordons se me aflojan los cordones
    m´els pots lligar me los puedes atar?
    ja no vull caminar sol ya no quiero andar solo
    vull respirar quiero respirar

    ara és quan enyoro ahora es cuando añoro
    els somriures innocents las sonrisas inocentes
    de l´estiu del verano

    vine amb mi i abraça´m ven conmigo y abrazame
    no t´allunyis més de mi no te alejes mas de mi
    no tant lluny no tan lejos

    ResponElimina
  3. Adjunto una versión menos literal:

    pienso que
    nada vale
    infinito
    todo es normal
    cada vez que te oigo
    imagino que amanece
    que hay más luz
    la niebla se disipa
    se confunden los colores
    de la noche

    se me ensucian los calcetines
    no quiero volver
    yo no quiero llevar pantalones
    porque es banal
    se me aflojan los cordones
    ¿me los puedes atar?
    ya no quiero andar solo
    quiero respirar

    ahora es cuando echo de menos
    las sonrisas inocentes
    del verano
    ven conmigo y abrázame
    no te alejes más de mi
    no tan lejos

    ResponElimina
  4. Molt bonica la lletra. . . . . . ! ! ! ! ! Petons,
    Marcela. . . . . . . . .

    ResponElimina